AutoCAD toplam alanları satırda gösteren lisp - Metraj Lispi

autocad lisp

🍅 Alanlarını bulmak istediğiniz bir veya bir kaç nesneye tıkladığınızda, Toplam alanları komut satırında gösteren lisp.

Autocad lisp kodlar

Lisp dosyasını oluşturmayı ve AutoCAD"e yüklemeyi bilmiyorsanız. Lispi bilgisayara kaydetmek ve AutoCAD"e yüklemek için AutoCAD lisp dosyasını kaydetme ve yükleme nasıl yapılır yazısını okuyun

Autocad lisp çalıştırma

  • 📜 Komut satırına "ALAN-TOPLAM" yazın ve enterlayın
  • 👉
    autocad alan lispi

  • 📜Select object : Toplam alanı bulmak istediğiniz şekle tıklayın
  • Kareye tıklıyorum
  • 👉
    autocad alan lispi

  • 📜Enter tuşuna basıyorum. Total area = 10000 birim kare
  • 👉
    autocad alan lispi

  • 📜Şimdi başka bir şeklin alanı görelim. 
  • ALAN-TOPLAM  yazdım ve enter tuşuna bastım
  • İkin şekli şeçiyorum
  • 👉
    autocad alan lispi

  • 📜Enter tuşuna basıyorum. 
  • Select objects: 1 found
  • Select objects:
  • Total Area = 6759.27
  • 2. şeklin alanı 6759,27 birim kare
  • 👉
    autocad alan lispi

  • 📜Şimdi birden çok şeklin toplam alanını bulualım

  • kumanda satırına ALAN-TOPLAM yazıyorum
  • enter tuşuna basıyorum
  • alanını bulmak istediğim şekilleri (birkaçtane şekil seçiyorum)
  • Şekildeki 3 şekli seciyorum
  • 👉
    autocad alan lispi

  • 📜enter tuşuna basıyorum
  • toplam alanına kumanda satırından bakıyorum.
  • 👉
    autocad alan lispi

AutoCAD toplam alanları satırda gösteren lisp daha fazla ara

AutoCAD toplam alanları satırda gösteren lisp ilgili benzer konular

AutoCAD Lisp daha fazla ara

paylaş