AutoCAD da yazıları excele aktarma lispi (satıra aktar) - Metraj Lispi

lisp


👱 Autocad de bulunan yazıları, excele satır halinde aktarmamızı sağlar,

👱 dtext ile yazılan yazıları aktarır

Autocad lisp kodlar

Lisp dosyasını oluşturmayı ve AutoCAD"e yüklemeyi bilmiyorsanız. Lispi bilgisayara kaydetmek ve AutoCAD"e yüklemek için AutoCAD lisp dosyasını kaydetme ve yükleme nasıl yapılır yazısını okuyun

Autocad lisp çalıştırma

  • 📜 Komut satırına "YAZI-EXCEL-SATIR" yazın ve enterlayın
  • 👉
    lisp



  • 📜İlk satıra yazılmasını istediğiniz yazıları seçin.  örnekte yazı3 yazı4 yazı seçiyorum
  • 👉
    autocad lisp

  • 📜Entera bas excele aktarılan yazılar yeşil renge döner
  • 👉
    autocad lisp

  • 📜İkinci satıra yazılmasını istediğiniz yazıları için tekrar YAZI-EXCEL-SATIR yazın ve yazıları secin.  örnekte yazı2 yazı7 yazı6 seçiyorum
  • Entera basıyorum. Bu yazılarda yeşile dönüşür. yani onlarda excele aktarıldı
  • 👉
    lisp

  • 📜 Şimdi yazıların aktarıldığı excel dosyasını bulalım.
    • Autocad dosyasının bulunduğu klasore gidin
    • AutoCAD ile aynı isimde sonunda YAZI-EXCEL-SATIR yayzan excel dosyasını bulun.
    • Ben autocad-lisp isimli autocad dosyasında çalışıyorum, ve aynı klasor içinde  autocad-lisp-YAZI-EXCEL-SATIR yazan excel dosyasını buluyorum. 
    • Excel dosyasına tıkla ve aç
    👉
    autocad lisp

  • 📜Açılan dosyada ilk seçtiğim 3 yazı ilk satırda.  Sonra tekrar komutu yazıp seçtiğim yazılar ise 2.satırda göreceksiniz.  
  • 👉
    autocad lisp


AutoCAD da yazıları excele aktarma lispi (satıra aktar) daha fazla ara

AutoCAD da yazıları excele aktarma lispi (satıra aktar) ilgili benzer konular

AutoCAD Lisp daha fazla ara

paylaş